SNG Twoje wodociągi w Twoim smartfonie

Posiadasz urządzenie mobilne, zainteresowany jesteś jakością wody w Gdańsku i Sopocie, awariami i pracami planowanymi na sieci wod-kan w pobliżu twojego domu, czy jakością wody na kąpieliskach? Jeśli odpowiedź na chociaż jedno z pytań brzmi „tak”, od 1 lipca możesz ściągnąć specjalna aplikację mobilną, którą dla swoich klientów przygotował Saur Neptun Gdańsk. Bezpłatna aplikacja  - SNG Twoje wodociągi - dostępna jest w App Store na system iOS a także w Sklepie Play dla systemu Android.

- Bardzo zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z klientami, dlatego oprócz tradycyjnych kanałów komunikacyjnych jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia, telefony alarmowe, Facebook czy Twitter postanowiliśmy uruchomić kolejny – tworząc specjalną aplikację na urządzenia mobilne, która 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pozwala na kontakt z nami – podkreśla Guy Fournier, prezes Saur Neptun Gdańsk.

Aplikacja dedykowana jest  mieszkańcom Gdańska i Sopotu, spółdzielniom mieszkaniowym, zarządcom wspólnot mieszkaniowych, radom dzielnic, a także turystom zainteresowanym jakością wody w kąpieliskach. Jest ona całkowicie bezpłatna i pozbawiona reklam. Udostępniona została w dwóch najbardziej popularnych platformach urządzeń mobilnych: iOS – dostępna w AppStore oraz Android dostępna w Sklepie Play.

Aplikacja daje stały dostęp do następujących funkcjonalności:

  • najważniejsze wydarzenia związane z SNG
  • występujące awarie
  • jakość wody
  • terminy i zakresy prac planowych
  • jakość wody w kąpieliskach (Eko-plaża)
  • cenniki usług
  • możliwość zgłaszania awarii
  • powiadomienia o pojawiających się nowych informacjach z zakresu aktualności, jakości wody w kąpieliskach, planowych wyłączeniach wody, awariach

- Wszystkie dane prezentowane w aplikacji pobierane są online z serwerów SNG , co sprawia, że użytkownik zawsze dysponuje najbardziej aktualną informacją. Dzięki integracji systemów informatycznych, komunikaty o awariach wprowadzane przez dyspozytorów pogotowia, publikowane są jednocześnie we wszystkich kanałach informacyjnych Spółki: na naszej stronie internetowej, w aplikacji mobilnej i systemie call center – zaznacza Jacek Kieloch, wiceprezes SNG. – Dodatkowo użytkownik otrzymał możliwość wyboru informacji ograniczonej do konkretnych dzielnic miasta. Notyfikacje  o awariach wysyłane są natychmiast po ich ukazaniu się, pozostałe powiadomienia będą użytkownikom wysyłane raz dziennie.

W przypadku informacji o awariach prezentowane jest miejsce awarii wraz z przewidywanym czasem jej usunięcia oraz lokalizacją zastępczego punktu poboru wody - o ile taki występuje. Również w przypadku prezentowania informacji dotyczących kąpielisk, oprócz danych o jakości wody prezentowane są punkty poboru na mapie. W zakresie jakości wody dla większości punktów adresowych Gdańska i Sopotu można otrzymać informację o twardości wody oraz o ujęciu z którego dany punkt jest zasilany.

Aplikacja - SNG Twoje wodociągi - umożliwia także zgłaszanie awarii przez użytkownika. Do zgłoszenia można dołączyć zdjęcie oraz zaznaczyć miejsce awarii na mapie (w przypadku włączonej geolokalizacji system sam zidentyfikuje lokalizację gdzie się znajdujemy i podpowie dane adresowe konieczne do uzupełnienia).

- Zgłoszenie o awarii trafia do Centrum Działań Operacyjnych gdzie podejmowane są kolejne kroki w celu jej potwierdzenia i usunięcia – dodaje Stanisław Mikołajski, dyrektor ds. eksploatacji SNG.

Kontakt dla mediów:
Magdalena Rusakiewicz, 668 848 233 Magdalena.Rusakiewicz@sng.com.pl – rzecznik prasowy SNG

                                    

       

 

Wypróbuj aplikację SNG i pozostań z nami w kontakcie!