Biuro Obsługi Klienta w Gdańsku:

ul. Wałowa 46
80-858 Gdańsk
infolinia: 58 301 30 91, fax: 58 325 27 76


Przyjmowanie klientów:
poniedziałek - piątek, w godz. 7.00 - 15.00
środa, w godz. 7.00 - 17.00 

Kasa czynna jest w dniach:
poniedziałek - piątek, w godz. 8.00 - 14.00
środa, w godz. 8.00 - 17.00


Dział Sprzedaży zajmuje się:

  • odczytem liczników
  • wystawianiem faktur
  • korespondencją z klientami
  • zawieraniem i rozwiązywaniem umów
Dział Windykacji zajmuje się:
  • zadłużeniami Klientów
  • naliczaniem odsetek
  • korespondencją z klientami

Kontakt dla Wspólnot Mieszkaniowych:

tel. 58 325 27 00 wew. 347
email: 
bok@gdanskiewodociagi.pl


Warunki techniczne - udzielanie informacji
poniedziałek, środa, piątek, w godz. 9:00-13:00
tel.: +48 58 325 27 00 wew. 440, 339, 285
e-mail: warunki@gdanskiewodociagi.pl
Przyjmowanie Interesantów w siedzibie firmy odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu w ramach wyznaczonych godzin.

Uzgodnienia dokumentacji - udzielanie informacji
poniedziałek, środa, w godz. 9:00-13:00 
tel.: +48 58 325 27 00 wew. 245, 215
e-mail: uzgodnienia@gdanskiewodociagi.pl
Przyjmowanie Interesantów w siedzibie firmy odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu w ramach wyznaczonych godzin.


UWAGA
Przed dokonaniem połączenia telefonicznego klienci indywidualni proszeni są o sprawdzenie numeru początkowego przyłącza (101, 102, 103 lub 106), znajdującego się na fakturze lub wezwaniu.
Oświadczenia o posiadanym tytule prawnym do nieruchomości - oświadczenie
Plombowanie wodomierza głównego (uzupełnienie zerwanej plomby) - zlecenie
Płatność za wodę i/lub ścieki przez bank - wniosek
Rezygnacja z płatności za wodę i/lub ścieki przez bank - wniosek
Rozłożenie płatności na raty - wniosek
Rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków - wniosek
Wykonanie usługi (ogólne) - zlecenie
Wykonanie (montaż) zestawu: wodomierz główny i/lub wodomierz mierzący ilość wody bezpowrotnie zużytej - zlecenie
Wymiana i plombowanie wodomierza mierzącego ilość wody bezpowrotnie zużytej - zlecenie
Wymiana wodomierza głównego uszkodzonego - zlecenie
Zapłata rachunku za wodę i/lub ścieki bez prowizji - wykaz punktów bankowych
Zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków - odbiorcy indywidualni
Zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków - podmioty gospodarcze
Zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków - wspólnoty mieszkaniowe
Zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków - odbiorcy indywidualni (sprawa spadkowa)
Zmiana danych klienta - wniosek
Zwrot nadpłaty - wniosek

Wzory umów

Wzory umów stosowane dla odbiorców w Gdańsku


Wzór umowy stosowany dla odbiorców w Gdyni